טיפול בכלבים

כלב מסרב לאכול או חסר תאבון

מה הסיבות העלולות לגרום לחוסר תיאבון אצל כלבים? למה חשוב לשים לב? מתי צריך להתחיל לדאוג? ואיך מטפלים בבעיה?

קרא עוד ←

עיוורון אצל כלבים: כיצד ניתן לטפל ואיך ניתן לעזור?

איבוד ראייה ועיוורון אצל כלבים יכולים להתרחש עקב תהליכים טבעיים, אך גם בעקבות מחלות פתאומיות וסיבוכים רפואיים אחרים. מדובר בתופעה

טיפול רגשי לילדים בעזרת כלבים

עבור רובינו, תחום הטיפול הרגשי נוטה להתקשר בראש ובראשונה עם מבוגרים או בני נוער. במשך שנים הנטייה של עולם הפסיכולוגיה

חיסון משושה לכלב

כל המידע אודות החיסון המשושה בכלבים. מתי מחסנים, כל כמה זמן ומה המחיר.

קרא עוד ←

הכלב שוב משלשל? לאילו סימנים כדאי לשים לב ומתי חשוב לטפל?

המדריך המלא מאת בית החולים הוטרינרי. כל הגורמים לשלשול בכלבים, איך למנוע שלשול, אבחון, טיפול וכמובן: סימנים לסכנה ומתי רצוי

שיעול אצל כלבים

הכלבים שלנו חולקים איתנו את החיים בעידן המודרני, אשר כולל מזגנים, אוויר דחוס (ייתכן גם מזוהם), ולעיתים גם עישון סיגריות.

חום אצל כלבים

האם לכלבים יכול לעלות החום? מה חום הגוף הממוצע של כלב? מהם הסימפטומים לכך שחום הגוף עלה? כיצד מומלץ לטפל?

רעידות ופרכוסים אצל כלבים

הכלב רועד או סובל מעוויתות ופרכוסים? תסמיני פרכוס ורעידות אצל כלבים עשויים להצביע על בעיה חמורה יותר, שלעיתים נעלמת מעינינו. מדובר

חולשה ברגליים אחוריות אצל כלבים

שיתוק ברגליים אחוריות או חולשה ברגליים אחוריות אצל כלבים הינה תופעה ידועה ומוכרת, למרות שרבים סבורים כי היא מאפיינת

איך בוחרים מאלף לכלב?

מה חשוב לבדוק ולברר לפני שבוחרים מאלף לכלב שלכם? כמובן שזו התלבטות לא פשוטה, הכלב הוא כמו בן משפחה ובשביל

קרא עוד ←

חדשות ומבצעים במרכז הרפואי לחיות!

חודש בריאות הפה והחניכיים ניקוי שיניים הוא הכרחי עבור כלבים הסובלים מהצטברות אבנית ומדלקת חניכיים ותורם המון למניעת ריח פה